7 saker i "cant stand"

1. Folk som rapar i öppet sällskap
När man sitter på en resturang och äter med massor med folk runt omkring är det absolut INTEEE okej, Snälla skärp er.

2. Mammor på cafeer som kastar fram bröstet för att amma sina små.
ABSOLUT INTE OKEJ. Gå in på toaletten eller ha en flaska som ni kan mata knottarna med, detta tänker jag varenda gång jag ser nån som ammar sitt barn på öppen plats.

3. Personer som rispar halsen
Nu förstår säkert ingen vad jag menar

4. Personer som tar all plats som finns
Människor som tar mer energi än de ger, ni borde ha varsin käftsmäll för att ni är så jobbiga att umgås med.

5. Bortskämda barn
Finns det något värre än en unge som sitter i en kundvagn som skriker efter något, om mina barn gör så kommer jag hota dem med att kasta ungarna till lejonen på skansen om de inte håller truten, alt adoptera bort.

6. Mammor och pappor som är knäppa på ett konstigt vis.
En student skylt med ett naket barn som går på alla fyra med rumpan upp i vädret och fötterna i marken med ** i rumpan.
Skulle det vara min student skylt skulle jag febrilt söka mig efter en annan familj.

7. Ni som lägger över eget ansvar på andra.
Som om vi inte skulle ha nog med eget, nu ska vi bära på ert också, tack typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0