Svinsjuk, är jag idag

Har trasserat mitt kort idag.
- Nemense! Har jag råkat trasserat kortet igeeeeen, snurrade det i skallen på mig när jag tog ut pengar i maxiautomaten.


Råkat och råkat, trasserat kortet är vad jag alltid vanligtvis gör i slutet av månaden när lönen är borta. I detta fallet är det tvärtom och vi är ju bara i början på juni månad.  Är faktiskt liiiite, rädd för att Swedbank kommer utesluta mig ut visakorts klubben och bryta det i två delar. 
- Finito bono kommer swedbankschefen med mustach säga samtidigt som han kastar de två delarna av kortet på mig innan jag blir utslängd från banken.

Kronofogden kommer jaga mig och min pappa kommer få gå i borgen när jag ska köpa plaststolar och dushskynke på ikea.
Ironilampan blinkar.

Och jag har ingen aning om vad Finito bono betyder.


Svinsjuk och krasslig tjej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0